piątek, 8 czerwca 2012

Eleven.

Obudziłam się ze strasznym bólem głowy. Obok mnie spał Niall. Wstałam tak, żeby go nie obudzić. Zastanawiało mnie jedno: gdzie jest Louis? Wyszłam z pokoju i zapukałam do pomieszczenia, gdzie powinien spać mój ukochany. Faktycznie. Spał  jak zabity, wtulony w Harry' ego, który przytulał Rebbecę. Szczerze mówiąc nie wiem co ona tu robiła, ale przyszła Danielle, więc i ona. Wyszłam po cichu i poszłam do pokoju Zayn' a. Tak samo jak reszta spał, ale dla odmiany z jakąś bardzo tlenioną blondynką. Schodząc na dół usłyszałam śmiechy. Czyżby ktoś nie spał? Cud się stał? W kuchni siedzieli Danielle i Liam. No tak Liam nie pije, więc nie ma kaca tak jak ja.
- Moglibyście trochę ciszej? - zapytałam, a oni się zaśmiali. - Co jest nie zrozumiałe w słowie ciszej?
- Nic. W lodówce masz lekarstwo na kaca. - powiedział Liam. Otworzyłam lodówkę i wyciągnęłam z niej dzbanek z jakąś cieczą. Wlałam jej trochę do szklanki i powąchałam. Skrzywiłam się.
- Ohyda. - powiedziałam.
- A kto powiedział, że będzie dobre? Nie trzeba było tyle pić. - powiedział. A ja mocno ścisnęłam moje cudowne i wysportowane pośladki i wypiłam cała zawartość szklanki.
- Nie sądzicie, że nie jest w ogóle brudno jak  na imprezę. - powiedziałam.
- Bo dzisiaj cały poranek sprzątaliśmy. - odpowiedział Liam. Postanowiłam się położyć.
Poszłam na górę do swojego pokoju, gdzie nadal spał Niall. Położyłam się obok niego i zasnęłam.

Obudziły mnie czyjeś krzyki. Znaczyło to, że wszyscy już wstali. Przetarłam zaspaną jeszcze twarz i wstałam z łóżka. Podeszłam do szafy i wyciągnęłam to. Poszłam do łazienki, przebrałam się i doprowadziłam do stanu użytku. Zeszłam na dół i spotkałam czwórkę wspaniałych. No właśnie czwórkę. Zastanawiając się gdzie jest mój chłopak, usiadłam na krześle obok Harry' ego, który jeszcze odsypiał imprezę urodzinową moją i Zayn' a. Po chwili zeszła moja zguba. Podeszła do mnie i sprzedała mi całusa w policzek. Usłyszałam jak Zayn dość głośno odchrząkuje. Spojrzałam na niego i zobaczyłam jego lekki grymas na twarzy.
- Czy my o czymś nie wiemy? - zapytał Niall jak zwykle pałaszując śniadanie, a raczej obiad. 
- Nie. O wszystkim jesteście poinformowani. - odpowiedziałam.
- Nie wydaje mi się. - powiedział Harry, który wrócił do świata żywych.
- Coś czuje, że kroi nam się nowy romans. - powiedział Niall i poruszał znacznie brwiami.
- Tak? Liam nie wiedziałam, że zarywasz do Hazzy. - powiedziałam udawając głupią.
- Do Harry' ego? Prędzej już bym się umówił z tobą niż z nim. - powiedział Payne.
- Tylko bez takich wyznań to moja dziewczyna. - powiedział Louis.
- Wiedziałem.- powiedział Horan.
- Lou chciałam sobie jeszcze z nich pożartować. - powiedziałam.
- Przepraszam kochanie. - powiedział i mnie pocałował. Rozległo jedno wielkie 'Awww...'. Oczywiście wszyscy je zrobili oprócz Zayn' a. Po chwili przed nosem miałam cudowną jajecznicę z bekonem, wzięłam widelec do ręki. Czułam na sobie wzrok Zayn' a. Nie mogłam już wytrzymać.
- Przepraszam. - powiedziałam i wyszłam na taras. usłyszałam pytania typu: 'co się stało?'. 
Usiadłam na leżaku i zakryłam twarz w dłoniach. Chciało mi się płakać. Dlaczego on zawsze musi coś zepsuć. Przecież dobrze wie, że kocham Lou. Założę się, że też z nim rozmawiał, więc na pewno wie co Louis czuje do mnie. Strzelam, że Zayn będzie mnie piorunował wzrokiem, czego nienawidzę. Czuję się wtedy choćby miał mnie dosyć, a teraz może się nawet posunąć do tego, żeby wysłać mnie do domu. Czego oczywiście nie chcę. 
- Wszystko dobrze, skarbie? - zapytał Louis i usiadł naprzeciwko mnie.
- Tak. Po prostu Zayn mnie zaczyna denerwować.
- Przyzwyczai się. Zobaczysz.
- Mam nadzieję. - powiedziałam i się do niego przytuliłam.


* * *

Przepraszam, że taki krótki, ale wynagrodzę wam to w poniedziałek. 

Polecam:
 http://imagine-of-1d.blogspot.com/

 

9 komentarzy:

  1. Nooo i kolejny zajebiście zajebisty rozdział

    Czyżby Zayn miał namieszać w ich związku??

    Kurde pisz szybko następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. omoomm !! cudo! :D no to był melanż :P haha! Ronni spała koło Nialla- a raczej on w jej łóżku, no nieźle ;D I już oficjalnie chłopaki wiedzą że Louis jest z Ronni = Rouis czy Lonnie ?? :P:P
    a te zachowanie Zayna- biedna Ronnie... :(
    czekam na następny!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie lepiej brzmi Lonnie.
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz. :*

      Usuń
    2. Lonnie też tak sądzę :)
      Ależ proszę ;* a kiedy możemy spodziewać się następnego rozdziału?? :)

      Usuń
  3. Boski rozdział ;)Kiedy następny ?
    U mnie nowy rozdział ;)
    bede-zawsze-przy-tobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nowy zapraszam ;)
      a kiedy u ciebie pojawi się coś nowego? bo ja tu umieram z pragnienia ;*

      Usuń
  4. Cudownie piszesz! Dobrze dobierasz słowa. Czekam na kolejny rozdział, na pewno tutaj jeszcze wpadnę :)
    Zapraszam do siebie, prowadzę bloga typu 'Larry'
    http://ante-omnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. REKLAMA
    Wielu z nas wciąż nie może pogodzić się z kasacją onetowskich blogów, ale żeby nie zostać z palcem w... nosie, zawczasu szuka nowej strefy blogowej. Tak i my przenieśliśmy swoją działalność na blogspota, gdzie rzeczywiście można dalej spokojnie blogować.
    Jak to zawsze bywa, każdy z nas chciałby mieć swój niepowtarzalny blog, dlatego właśnie my - ekipa z http://malach-tow.blogspot.com zapraszamy do składania zamówień na swoją własną grafikę. Mam nadzieję, że sprostamy waszym oczekiwaniom, a i przysłużymy się w rozsławieniu waszych przeniesionych blogów.
    Wpadajcie do nas i zajrzyjcie do zakładki ekipa, gdzie możecie wybrać osobę u której złożycie zamówienie. Poznajcie nas i nasze możliwości. Serdecznie zapraszamy i nakłaniamy do współpracy.
    Pozdrawiam Rowindale

    OdpowiedzUsuń
  6. sooo... good <3 fajny pomysł ze zdjęciami ;) właśnie zaczynam, więc jak możecie to luknijcie tu, bo nie wiem czy dobre, dzięki za każde wejście ;*

    szmaragdowytalizman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń