piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dzicka i 1000 wejść!

Na początku chciałam złożyć wszystkim dzieciom najlepsze życzenia z okazji ich święta. I żebyśmy umysłem i duchem byli zawsze młodzi takk jak Louis, a ciało zostawić gdzieś z tyłu. Życzę wam żeby wasze marzenia spełniły. Te najgłupsze, ale i te poważne. 



Druga sprawa jest taka, że przekroczyliśmy, a raczej wy, 1000 wejść.






DZIĘKUJĘ BARDZO!
 MASSIVE THANK YOU!


* * * 

A wy coś dostaliście na Dzień Dziecka, czy już nie dostajecie. 
Ja osobiście dostałam bluzkę z I <3 One Direction i Yearbook' a. 
Jestem cała HAPPY!

2 komentarze:

  1. Wzajemnie ;) ;>
    Masz świetnego bloga, bardzo podobają mi się twoje opowiadania i czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, boskie, idealne! <3
    Zapraszam do mnie! Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń